Jesteś tym, co jesz – więc nie bądź TANI, ŁATWY I SZTUCZNY

motywator_5357817ac494c3.24092618-600x442
Cześć Kochani,

Poprzedni tydzień nie należał do udanych: sporo chorowałam, miałam problemy ze snem, a w pracy siedziałam ponad normę. Starałam się ćwiczyć, trzymałam dietę… chociaż kilkanaście razy chciałam już ją rzucić z okrzykiem: i tak mi nie wychodzi! Bo to prawda… minęło siedem dni, a moja waga nawet nie drgnęła, co powodowało niesamowitą frustrację każdego poranka. Dopiero w niedzielę wieczorem zauważyłam że przynajmniej zleciało mi kilka centymetrów. Ale, przetrwałam!

I dziś jestem z siebie cholernie dumna (nie wiem czy mogę tu użyć takiego słowa jak cholera?) Nie dość, że jestem dumna to i łasa na komplementy, a tych z dnia na dzień przybywa… czy mogę chcieć czegoś więcej?

Słyszę, że buzie mam smuklejszą i nogi chwalą…:) A ja sama widzę, że wchodzę w spodnie, które już dawno były spisane na straty.

1 (2)

Wiem, że takich punktów, a w zasadzie tygodni kryzysowych przede mną jeszcze wiele (bo kusi mnie jak cholera – i znowu używam brzydkich słów! No, ale kuszą.. czekoladki, białe bułeczki, tłuste mięsiwo…) Ale, to tylko minuta w ustach, a pół życia w biodrach! NIE MOGĘ I JUŻ!

Przypomnę, że o moje jedzonko dba:

Relacja z pierwszego tygodnia: KLIK

Relacja z drugiego tygodnia: KLIK

2fitandyummy.pl

W zależności od tego, jaki cel chcemy osiągnąć, dostosowujemy odpowiednią dietę. Każda jednak dieta powinna być tak zbilansowana kalorycznie i makroskładnikowo, aby odżywiany organizm mógł zdrowo i wydajnie funkcjonować.

Nasz wrocławski catering dietetyczny oferuje diety Fit optimum, których kaloryczność pochodzi od węglowodanów, białek i tłuszczów w powszechnie znanych, zdrowych i sprawdzonych proporcjach  50/30/20 %. Tak zbilansowana dieta, w większości przypadków jest wystarczająca, aby zaspokoić potrzeby organizmu.  Jeżeli jednak aktywnie uprawiasz sport lub ciężko pracujesz, będziesz potrzebować indywidualnego podejścia. Nasz dietetyk skomponuje zestaw smacznych i zdrowych posiłków, które pomogą zbudować czystą masę mięśniową, ułatwią i umilą ciężki okres redukcji, a jednocześnie zaspokoją podstawowe potrzeby Twojego organizmu

Zobaczcie ile centymetrów i kilogramów straciłam przez te trzy tygodnie walki:

1

EDIT: W pierwszej dacie jest błąd, zaczęłam 29 lutego, a nie 29 września 🙂

Uważam, że moje wyniki są REWELACYJNE! Przypomnę, że blisko od dwóch lat choruję na insulinooporność, a to choróbsko bardzo mocno utrudnia mi zrzucenie wagi – do tego muszę bardzo ostrożnie dobierać aktywność fizyczną, aby jeszcze bardziej nie zaszkodzić organizmowi. Ale, troskę o to powierzyłam endokrynolog i bezkonkurencyjnemu FIT AND YUMMY! 🙂

Zobaczcie, co jadłam podczas trzeciego tygodnia swojej diety. Przypominam, że moja dieta ma 1200 kcal – najadam się nią, nie chodzę głodna i nie muszę podjadać!

12380135_951539391568586_1541155315_nDrugie śniadanie: Zupa z ogórków konserwowych z ziemniaczkami
12380358_951539728235219_1032957359_nPodwieczorek: Malinowe ciasteczka owsiane UWIELBIAM, KOCHAM, CHCĘ JE MIEĆ JUŻ NA ZAWSZE PRZY SOBIE <3
12422389_951539868235205_1567213773_oŚniadanie: Kremowy serek paprykowy z koperkiem oraz pieczywo chrupkie żytnie
12443383_951539428235249_970228330_oDrugie śniadanie: Placki z dyni z natką pietruszki NIEBO W GĘBIE!
12476787_951539664901892_1739562410_oŚniadanie: Serek wiejski lekki z awokado i warzywami

12722003_951538821568643_594827706_nŚniadanie: Gofry owsiane z domową konfiturą oraz nutellą dietetyczną. SMAKUJĄ TAK JAK WYGLĄDAJĄ <3

12873417_951539848235207_854406511_oObiad: Grillowany filet drobiowy z pieczonymi ziemniaczkami oraz aromatycznymi grillowanymi warzywami.
12874460_951538914901967_845061261_oKolacja: Kanapki z wędliną, pomidorem i sałatą.
12874620_951538894901969_1780318240_oObiad: Łosoś w sosie pomidorowym z ziemniakami gotowanymi na parze.

12884539_951539554901903_493222177_nPodwieczorek: Dietetyczna bajaderka REWELACYJNE CIACHO!

12894483_951538898235302_957488927_oŚniadanie: Owsianka z twarogiem, winogronem i jabłkiem
12899787_951539718235220_2098367322_nDrugie śniadanie: Tajska zupa krewetkowa z makaronem sojowym
12899858_951539914901867_496203358_nDrugie śniadanie: GALARETKA JOGURTOWA Z OWOCAMI ORAZ MIESZANKA BAKALIOWA – to danie wygrywa wszystko!!! Mega smaczne!
Zresztą, przyznajcie, że wszystkie dania wyglądają smakowicie, a jeszcze, gdy pomyślimy sobie, że one są dietetyczne i zdrowe… żyć nie umierać!
Polubcie stronę Fit and Yummy na FB: KLIK

A już za tydzień relacja z czwartego tygodnia! 🙂

You may also like

19 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *