Healthy food tastes fucking sexy!

12380345_947060158683176_1198811683_n
Cześć kochani,
Minął drugi, a właśnie już rozpoczęłam trzeci tydzień na diecie pudełkowej Fit and Yummy! Czuję się kapitalnie! Wchodzę już w spodnie, które wcześniej były za małe. A mój facet ostatnio uraczył mnie wyjątkowym komplementem:

WOW! Wyglądasz ślicznie. Ta dieta już widać, że działa 🙂

Co nie zmienia faktu, że on kocha mnie zawsze (przynajmniej tak deklaruje).
Relacja z pierwszego tygodnia: KLIK

Z każdym dniem coraz chętniej wchodzę na wagę, a aktywność fizyczna staje się (NAPRAWDĘ BOJĘ SIĘ TO PRZYZNAĆ) moim przyjacielem: świetnie rozładowuje napięcie! A po drugie sprawia, że moje pośladki unoszą się w stronę nieba!

Minęło zaledwie 14 dni, a Fit and Yummy, nie dość, że serwuje mi pyszne dania, odchudza mnie to dodatkowo zachęca, namawia i wspiera w prowadzeniu zdrowego trybu życia. Takich motywatorów jeszcze nigdy nie spotkałam na swojej drodze.

1
Zobaczcie ile centymetrów i kilogramów już straciłam:

1EDIT: W pierwszej dacie jest błąd, zaczęłam 29 lutego, a nie 29 września 🙂

Zobaczcie, co jadłam (to tylko część z dań, ale menu jest kompletne). Przypominam, a w zasadzie utrzymuję, że na diecie się najadam, nie chodzę głodna i w zasadzie nie mam już zachcianek.

Nie podjadam, a to chyba najważniejsze. Na okrągło piję wodę z cytryną albo ciepłe herbatki. A zaraz po przebudzeniu sięgam po wodę z cytryną i sokiem z aloesu. To chyba już mój pozytywny nawyk 🙂

A teraz zobaczcie te pyszności na własne oczy 🙂

12380199_947061512016374_1611309494_nKrem z zielonego groszku i sałaty – MNIAM!

12476407_947060632016462_274551019_nZielone smoothie z pomarańczą, awokado, bananem i natką pietruszki

12499346_947060222016503_979934289_oZiemniaczki i jabłka pieczone z grillowanymi polędwiczkami kurczaka i surówką z marchwi

12516342_947060275349831_28182068_nMarynowana mozarella z bazylią i suszonymi pomidorami

12528487_947061072016418_934653764_oTwarożek z oliwą z oliwek i pieprzem cayenne oraz warzywa, pieczywo żytnie chrupkie

12528628_947060638683128_1553820292_oPasta z pieczonej dyni i fety light, pieczywo żytnie

12674864_947061478683044_847561587_oRisotto z papryką, pieczarkami i wędzonym kurczakiem

12721761_947060118683180_355928470_nKrem z cukinii

12834945_947060142016511_77871160_n

Pudding z chia, musem brzoskwiniowym i ananasem

Jagodowo-truskawkowy pudding z kaszy jaglanej

12835042_947060235349835_77350849_nTwarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem

A tak wygląda zestaw na cały dzień:

12835043_947060645349794_1873815285_nPolubcie stronę Fit and Yummy na FB: KLIK

Jeżeli chodzi o aktywność fizyczną w II tygodniu – całkowicie odpuściłam tylko we wtorek. Każdego dnia pokonywałam średnio 25 km na rowerze stacjonarnym z dodatkowym obciążeniem na nogach oraz rękach. (W zeszłym tygodniu jeździłam bez obciążników.)

Moja dieta każdego dnia ma 1200 kcal, ponieważ mam kilka kilogramów za dużo i zależy mi na szybkiej redukcji wagi.

Za tydzień zapraszam Was na kolejną część!

…a już niebawem przeczytacie kilka świetnych wywiadów z założycielami Fit and Yummy!

You may also like

10 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *